» Isabelle Sällberg

Halloj, jag heter Isabelle och är 14 år. Inte världens bästa på att blogga men vi får se hur det går. Jag är väl en nästan normal tjej som älskar att vara med sina vänner och så. Och med min underbara pojkvän kevin. ♥
Nu till hösten börjar jag också åttan, på kunskapsskolan. 
Jag kommer att blogga så mycket jag kan, eftersom jag inte bor hemma hos min riktiga 'familj' så är det kanske lite svårt.. Men jag ska försöka som sagt, haha. 
Om ni vill veta mer om mig är det väl bara att fråga i kommentarsfältet. 
 
Ni hittar mig också på:
instagram - isabellemikaela 
facebook: isabelle sällberg 
ask: ask.fm/isabellemikaela , där ni absolut kan ställa hur mycket frågor ni vill. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback